Vilkår og betingelser

Generelle oplysninger

Blackbird

CVR-nr.: 42448109

Adresse: Torvegade 30, 1400 København C

E-mail: info@blackbirdcph.dk

Telefonnummer: 61229319

Hvis du har spørgsmål om det følgende, er du velkommen til at kontakte os via e-mail, som vi så vidt muligt besvarer inden for 24 timer, eller ringe til os.

Vi besvarer ikke opkald, når der er kunder i butikken. I stedet ringer vi dig op så hurtigt som muligt.

Betaling

Vi accepterer betalinger med VISA/Dankort og MasterCard samt MobilePay. Betalingen er gebyrfri.

Beløbet vil blive hævet fra dit kort, når rammen er afsendt eller er klar til afhentning i butikken.

Levering

Det er muligt at bestille levering til Blackbird-butikken i København (Torvegade 30), til en privat adresse eller til et PostNord-afhentningssted.

Særligt store rammer og ordrer leveres på paller.

Levering til privatadresser sker med PostNord.

Forsendelsesprisen afhænger af leveringsadressen:

Levering til butik = 0 DKK

Levering til privatadresse = 79 DKK

Forsendelse på palle = 650 DKK

Levering kan kun finde sted i Danmark. Der er en leveringstid på mellem 7-21 arbejdsdage fra Blackbirds modtagelse af ordren til den leveres.

Fortrydelsesret

Da www.blackbirdonline.dk udelukkende sælger specialbestillinger bortfalder fortrydelsesretten ved din bestilling.

Det er ikke muligt at fortryde dit køb ved at nægte at modtage ordren.

Reklamationsret

Købelovens reklamationsret gælder ved fejl på varen.

Du har ret til at reklamere over fejl og mangler indenfor 24 måneder. Det vil sige, at du kan få varen repareret, byttet, pengene refunderet eller et nedslag i prisen alt efter omstændighederne. Det er et krav at reklamationen er berettiget og at fejlen ikke er opstået som følge af forkert brug eller skadelig adfærd.

Din reklamation skal være os i hænde indenfor to måneder efter du har opdaget fejlen. 

Såfremt reklamationen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal være pakket forsvarligt ind. Husk at få en kvittering for forsendelsen, så vi kan refundere dine udgifter. 

Varen sendes til:

Blackbird, Torvegade 30, 1400 København K

Beskriv venligst fejlen så detaljeret som muligt, når du returnerer varen.

Vi modtager ikke pakker sendt med posten eller udenom et fragtfirma.

Persondatapolitik

For at vi kan lave en aftale, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personlige oplysninger til PostNord for at kunne levere varen til dig.

Dine personlige oplysninger registreres hos Blackbird og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

Du har ret til at gøre indsigelser mod registreringen. Du har også ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger der opbevares om dig. Du har disse rettigheder i henhold til Databeskyttelsesloven, og henvendelser desangående skal rettes til: info@blackbirdcph.dk

Klageret

Hvis du ønsker at klage over dit køb, kontakt da info@blackbirdcph.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning i fællesskab, kan du klage til den relevante instans, forudsat at betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsensvej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal http://ec.europa.eu/odr

 

Disse vilkår og betingelser blev senest opdateret den 17. september 2021